Sabtu, 17 Oktober 2009

5 Pelbagai Teknik Mengikat Tali Kasut

Sobahal khayr...diharap anda semua dalam keadaan yang sihat sentiasa. Biasanya bagi yang memakai kasut bertali akan mengikatnya dengan 1 cara. Mungkin kerana ia lebih mudah dan cepat lebih2 lagi ramai yang telah terbiasa dengan cara begitu sejak di bangku sekolah. Sedarkah kita sebenarnya terdapat pelbagai cara untuk kita mengikat tali kasut. Ha, kali ni admin nak berkongsi dengan kalian tentang teknik2 mengikat tali kasut yang pelbagai. Lepas ni boleh la kita menukar selera fesyen tali kasut pulak ye. Layan jek...








Sahabat, jangan lupa berikan komen di bawah ini untuk kita saling bertukar-tukar fikiran.Syukran.

5 Komentar:

  1. bagus lain kali aku try!!!!!!!
    nampak cam kool jer
    leh cuba nie.....>>>

    BalasPadam
  2. hehehe..nanti lepas kawin ain cube tuk ikat tali kasut hubby..
    kasut ain xde tali..
    bagus jugak info ni.. tq admin.

    BalasPadam
  3. Salam... dalam banyak2 cara tu - satu je yang kak e tak buat lagi iaitu yang pertama (A) yang lain dah buat ;) tapi tanpa pembelajaran khusus - pakai hentam je tgk2 gambar ni memang ada cara ikatan yg dibuat dulu2 ;)

    BalasPadam
  4. ada yg 1 tali ada yg 2 tali tu..

    BalasPadam

 

FIKRAH PUTERA ISLAM Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates